Rabu, 03 Desember 2014

5.Aku Mau Yesus Sertaku.



INGKON JESUS DO DONGANKU

1. Ingkon Jesus do donganku, sahalangku lilu do.
Raphon Jesus boi au monang , talu musu i na ro.
Ndang mabiar au disi, Tuhan Jesus donganki,
Sai ihuthononku Jesus, oloanku nama i.

2. Ingkon Jesus do donganku, molo marsitaonon au.
Tu Ibana hutinggangkon, nasa na pasorat au.
Ndang mabiar…

     Instrument:….

3. Ingkon Jesus do donganku, molo na tarunjun au.
Tuhan Jesus do parmonang, dipamonang dohot au.
Ndang mabiar…

4. Ingkon Jesus do donganku, molo ingkon mate au.
Holan mudar ni Tuhanku golomonku di na lao.
Ndang mabiar…

    Sai ihuthononku Jesus, oloanku namai 2x.



AKU MAU YESUS SERTAKU(LS 313)


1.Aku mau Yesus sertaku, Ku takut sendirian.
   Bila Tuhan dekat aku, Tangan-Nya melindungkan.
      
   Reff: Aku tak akan takut, Kar'na Yesus menjaga,
            Ku pergi dan tak bersungut, Dan ku ikut jejak-Nya.


2.Aku mau Yesus sertaku, Karena lemah aku
   Suara-Nya menghibur aku, Dan menuntun jejakku.


3.Aku mau Yesus sertaku, S'lama aku di dunia.
   Ia memberkati aku Dengan kasih karunia.


4.Aku mau Yesus sertaku, Ia b'ri kekuatan
   Ia yang memimpin aku, Sampai tiba Kanaan.












Tidak ada komentar:

Posting Komentar